Моднi вiдтiнки для упаковок: тренди 2018
Щорічно список модних кольорів оновлюється, з'являються нові, відмовляються від застарілих. Свої прогнози публікують десятки агентств, інститутів та виробників. І не всі прогнози збігаються з реальністю, про що знають ті, хто безпосередньо працює з клієнтами. Наприклад, в 2018 відходить в минуле «фуксія», яка так довго лідирувала, але встигла приїстися. Втрачає популярність бежевий, який дизайнери рекомендують використовувати як допоміжний. Зараз в тренді яскраві насичені відтінки.
КАТАЛОГ ПОПУЛЯРНИХ КОЛЬОРІВ 2018
Серед них і ті, що десятиліттями успішно застосовуються в дизайні упаковки, і відносні новачки ТОПу, а також несподівані поєднання. До п'ятірки лідерів можна сміливо включити:
- Рожевий. Це колір останнього десятиліття, який з чисто жіночого поступово став універсальним. Серед найбільш популярних відтінків Tumblr Pink, Millennial Pink, Rose Quartz, Serenity. Вони чудово поєднуються як з яскравими відтінками (помаранчевий, зелений, бірюзовий), так і з сірими або світлими тонами.
- Фіолетовий. Інститут Pantone називає його головним у 2018. Він вважається провокаційним і драматичним, який асоціюється з небесною безмежністю і таємницями космосу. Професіонали розходяться в думках, намагаючись використовувати фіолетовий дуже акуратно. Він поєднується з будь-яким металевим кольором, глибоким синім, помаранчевим, жовтим і насиченою бірюзою.
- Металік. Різні відтінки цього кольору вважаються стандартними для упаковки. Вони підкреслюють розкіш товару, його витонченість та гламур. На упаковку металік може наноситися у вигляді фарби або яскравою фольги під час післядрукарської обробки.
- Чорний. Це колір, який в тренді практично завжди. Компанія-лідер з постачання фарб PPG головним відтінком 2018 року оголосила Black Flame. Це глибокий чорний з індиговий підтоном. На думку фахівців Glidden модним в поточному році стане класичний Deep Onyx.
- Яскраві кольори. Насичені, майже кислотні відтінки, набирають популярність з двох причин. Завдяки їх використанню ваша лінійка упаковки буде вигідно відрізнятися від конкурентів, яскраво виділяючись на тлі їх товарів. А деякі пантони стали частиною айдентики брендів, їх використання підвищує впізнаваність товарів.
Зрозуміло, частина торішніх лідерів не втратили свою популярність, і будуть активно використовуватися і в 2018.
ЯКІ КОЛЬОРИ ЗБЕРЕЖУТЬСЯ У ПАЛІТРІ ДИЗАЙНЕРІВ
Список величезний, ми відзначимо лише кілька відтінків, які використовуються при створенні дизайну упаковки в якості основних.
- Зелений. Інститут Pantone визначив його головним на 2017, але і сьогодні різні тони зеленого у тренді. Актуальні оливковий та фісташка, хакі, смарагдово-зелений.
- Синій. У перший раз про свій варіант кольору року заявив бренд Behr з США. Ним виявився In the moment, насичений синьо-зелений. Модними продовжують залишатися і «чистий» глибокий синій, і його відтінки зі вмістом сірого та зеленого.
- Жовто-помаранчева палітра. Компанія Pantone виокремила у 2018 цілий список трендових кольорів, в який увійшли відтінки бежевого, манго, яскраво-помаранчевий. Вони чудово поєднуються з різними варіантами зеленого та синього.
Бірюзовий. Це майбутній лідер, що набирає популярність на тлі модної тенденції наслідування 50-60 років. Дуже добре виглядає при поєднанні з зеленими відтінками, сірим або білим.
ЕВОЛЮЦІЯ ДИЗАЙНУ 2018
Складні завдання по залученню уваги оригінальністю макетів і новими поєднаннями кольорів привели до активного використання градієнтів. Спочатку плавні переходи частіше застосовувалися у веб-дизайні та мобільних додатках. Але трендом року стало застосування градієнтів в дизайні та виготовленні упаковки.
Використання пастельних тонів також залишається модним, не дивлячись на велику кількість яскравих кольорів в дизайні. Вони чудово виглядають при переходах, замінюють білий, замість якого на упаковку наносяться пильно-рожеві тони. Дизайнери все частіше застосовують скандинавський стиль, в якому переважають відтінки сірого, «stormy blues», м'ятні та шалфейні тони.
Простору для фантазії дизайнерів багато. Головне — грамотно підготувати макет з урахуванням специфіки товару, фірмових кольорів бренду та модних відтінків для упаковки.